לשיחת חינם

המשפט מקיף ועוטף את מציאות החיים היומיומית של פרטים, קבוצות וארגונים במיוחד בעידן של גלובליזציה ורגולציה. הלימודים בתכנית יאפשרו לעובדים, מנהלים, בכירים וזוטרים, שכירים ועצמאים היכרות עם הכללים, הערכים והנורמות המשפטיים. אלו יאפשרו הבנה ושליטה טובים ומדויקים יותר בזירה האישית והמקצועית.
מתוך הבנה כי ידע הוא כוח, הרי שהמפגש העיוני עם עולם המשפט תיטיב עם הלומדים בחייהם המקצועיים ובחייהם הפרטיים; היכרות כזו עשויה להיטיב גם עם הארגונים בהם פועלים אותם פרטים בעלי ידע והבנה משפטית, להכשירם להתמודד עם אתגרים דינמיים ומשתנים, ולאפשר להם ביצועים משופרים במציאות תחרותית.

ראש החוג
מתכונת הלימודים

לימודי ערב, יום אחד + שישי – תכנית לימודים נוחה
הכוללת קורסים מקוונים

משך התוכנית

שנה + סמסטר א'

מועדי התחלה

אוקטובר 2024

למה ללמוד תואר שני במשפטים ללא משפטנים במרכז האקדמי פרס?

מה לומדים בתואר

המשפט מקיף ועוטף את מציאות החיים היומיומית של פרטים, קבוצות וארגונים. במיוחד בעידן של גלובליזציה ורגולציה. הלימודים בתכנית יאפשרו לעובדים, מנהלים, בכירים וזוטרים, שכירים ועצמאים היכרות עם הכללים, הערכים והנורמות המשפטיים. אלו יאפשרו הבנה ושליטה טובים ומדויקים יותר בזירה האישית והמקצועית.

בוגרי התכנית לא יוסמכו כעורכי דין או ינהלו תיקים משפטיים, אלא יהפכו לצרכנים מודעים של שירותים משפטיים הסובבים אותם – כמנהלים, כעובדים, כעובדי ציבור וכאזרחים. כמו-כן, יקבלו ידע נרחב הנשען על אדני המשפט, בכל הקשור לשוק העבודה המודרני ולדיני העבודה.

תכנית הלימודים בנויה מ:

קורסי חובה – קורסי החובה עוסקים, רובם ככולם, בתחומי הליבה המשפטיים. קורסים אלה עוסקים בדיני נזיקין, דיני עבודה, משפט ציבורי, דיני חוזים, משפט ישראלי, תורת המשפט.

קורסי בחירה – קורסי הבחירה מעמיקים את הידע שנרכש בקורסי החובה ומרחיבים אותו. פסיכולוגיה בניהול, התנהגות ארגונית, סוגיות בכלכלה וחברה, עבודת הדירקטורים בחברה מסחרית.

peres plus magazine - לימודי תעודה מתקדמים בשילוב עם התואר

תואר פלוס זה מקנה מיומנויות הנדרשות בתפקיד הדירקטור על היבטיו השונים בתחומים הפיננסים והמשפטיים. הקורס יכשיר את הסטודנטים להבנת תפקיד הדירקטור באופן מיטבי.

קראו עוד

תואר פלוס זה מקנה מיומנויות גישור בניהול. במסגרת התוכנית יתורגלו מיומנויות הגישור, כולל הקשבה ברמות השונות, זיהוי הצרכים של המשתתפים וכלים להבאת הצדדים לכדי הסכמות.

קראו עוד

הקניית מושגי יסוד בניהול מו"מ, ניהול קונפליקטים ובניית הסכמות בעזרת מיומנויות הגישור. תרגול המיומנויות הלכה למעשה, ניתוח אירועים ויישום בחיי היום יום ובחיי העבודה של המשתתפים.

קראו עוד

מה עושים עם התואר

ההשכלה המשפטית הניתנת בלימודים לתואר שני בלימודי משפט ללא משפטנים, מתאימה לבעלי תפקידים שונים ומגוונים, אשר זקוקים לידע המשפטי בעבודתם. לדוגמא: אנשי עסקים, יזמים, מנהלים בכירים בארגונים במגזר הציבורי או הפרטי, מנהלי בית ספר ועוד. הידע המשפטי שירכשו במהלך התואר יקדם את הקריירה שלהם, ויעניק להם הבנה מעמיקה בכל הנושאים הדורשים ידע משפטי בעבודתם.

בוגרי התכנית לא יוסמכו כעורכי דין או ינהלו תיקים משפטיים, אלא יהפכו לצרכנים מודעים של שירותים משפטיים הסובבים אותם – כמנהלים, כעובדים, כעובדי ציבור וכאזרחים. כמו-כן, יקבלו ידע נרחב הנשען על אדני המשפט, בכל הקשור לשוק העבודה המודרני ולדיני העבודה.

*הלימודים אינם מאפשרים עיסוק בעריכת דין.

לימודי ערב בתואר שני במשפטים ללא משפטנים

לימודי ערב בתואר שני במשפטים ללא משפטנים יאפשרו לכם שגרת לימודים דינאמית, גמישה ומרתקת.

הלימודים מתקיימים בשעות הערב יום בשבוע+ יום שישי מקוון מהבית ומותאם במיוחד לאנשים עובדים ולסטודנטים שמעוניינים לשלב קריירה ביחד עם התואר.

לפרטים נוספים

סטודנטים ובוגרים מספרים

תואר שהוא מתנה לחיים לכל אחת ואחד. קיבלתי ארגז כלים שימושי, הנוגע לתחומים רבים בחיי היומיום שמקנה מידע, ידע וכלים, להתמודד עם סוגיות שונות במגוון תחומים.

הלימודים בפרס הרגישו בית עם מרצים מעולים ומומחים בתחומם.

ענת אוהד

בוגרת תואר שני במשפטים ללא משפטנים

אהבתי שהמרכז האקדמי פרס נותנים ידע מעמיד בתחומי הבינה המלאכותית לסטודנטים ושהמרצים מאוד נגישים לכל שאלה. 

אני מקבלת מעטפת מלאה להצלחה בלימודים ובקריירה. 

כרמית ימין-חה

סטודנטית לתואר שני במשפטים ללא משפטנים

חווית הלימודים בתואר השני במשפטים ללא משפטנים יוצאת מן הכלל, אני מקבל המון ידע וכלים לעבודה שלי ונהנה מהמרצים והלימודים תודה רבה למרכז האקדמי פרס. 

ירון נורני

סטודנט לתואר שני במשפטים ללא משפטנים

לכל הסיפורים
אייקון תנאי קבלה

תנאי קבלה לתואר שני במשפטים ללא משפטנים

יתקבלו לתכנית מועמדים העונים על התנאים הבאים:

  • בעל תואר ראשון בכל תחום ממוסד מוכר, בציון ממוצע של 80 ומעלה או ציון מקביל למי שסיים לימודי תואר ראשון בחו”ל.
  • בעלי תואר שני או שלישי ממוסד מוכר.
  • במקרים חריגים – בוגרי תואר אקדמי שאינם עומדים בתנאים אלה, אשר יתקבלו על פי שיקול דעת וועדת הקבלה בסטטוס “על תנאי”, וידרשו לעמוד בתנאים שיקבעו עבורם בעת קבלתם ללימודים.

שאלות ותשובות

מגוון הקורסים בתכנית נועדו לתת לסטודנטים הבנה משפטית רחבה, וכלים ניהוליים והתנהגותיים -פסיכולוגיים, תוך התמקדות בהיבטים החברתיים ובדרך בה המשפט משפיע על החברה ומעצב אותה, ועל הדרך בה התנהגותו של האינדיבידואל, הפרט, פועלת, מוסדרת ומיוצגת בעולם המודרני במציאות המשפטית הנוהגת. קורסים אלו הם בעלי חשיבות יתרה למי שאינם עוסקים בהכרח בניהול, אך מצויים בשוק העבודה.

תואר פלוס הינו מסלול ייחודי המקנה לבוגריו מגוון תעודות מקצועיות כבר במהלך התואר. בתואר שני במשפטים ללא משפטנים ישנן שתי תעודות- תעודת דירקטורים ותעודת מגשר שיעניק להם יתרון משמעותי בשוק העבודה ,לחצו כאן לפרטים נוספים.

תנאי הקבלה לתואר מפורטים כאן, עם זאת תיתכן קבלת מועמדים חריגים בהיקף של עד 10% על בסיס התחשבות בנסיבות חיים חריגות.

המרכז האקדמי פרס מפעיל מגוון תכניות מלגות פנימיות וחיצוניות, על בסיס התנדבות או על בסיס סוציו אקונומי שעוזרות לסטודנטים רבים לממן את לימודי התואר. תוכלו לקרוא על כל התכניות כאן.

בטח! במרכז האקדמי פרס ישנה יחידה הנקראת – “היחידה לפיתוח קריירה“, המכינה את הסטודנטים לראיונות עבודה, כתיבת קורות חיים עם יועצות היחידה לפיתוח קריירה, בנוסף מפעילה היחידה ירידי תעסוקה עם חברות המובילות במשק לגיוס עובדים.

התואר במשפטים ללא משפטים מקנה לסטודנטים תואר שני תוך 4 סימסטרים בלבד, בנוסף לתואר השני תצאו גם עם תעודה מקצועית במסגרת תואר פלוס הנותנת יתרון משמעותי בשוק העבודה!

התואר מתאים למנהלים, עובדים בארגונים ועצמאיים שרוצים להעשיר את הידע שלהם בעולם המשפט ואיך להתמודד עם סוגיות משפטיות בעבודתם. 

הלימודים בתואר נבנו במיוחד לאנשים עובדים, הלימודים מתקיימים יום אחד בשבוע בשעות הערב+ יום שישי, כל השיעורים מועברים באופן מקוון, מוקלטים ומועלים לאתר הקורסים וניתן לצפות בהם בזמן הפנוי ומכל מקום!

יומיים – ימי רביעי ושישי.

כרגע, ועד הודעה חדשה בנושא, הלימודים מתקיימים במתכונת משולבת: אפשר ללמוד באפן פרונטלי בקמפוס או בלמידה מקוונת- לבחירתו של הסטודנט (למעט בקורסים ספציפיים). למידע מלא השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם.

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.